SKLEPU
Regulamin Sklepu Vero Furniture
Regulamin Sklepu Internetowego VeroFurniture
1. Postanowienia ogólne
1.1. Sklep Internetowy VeroFurniture, działający pod adresem www.verofurniture.pl, prowadzony jest przez firmę VeroFurniture Natalia Majewska, z siedzibą w Dobrym Mieście ul. Słoneczna 14,wpisany do ewidencji działalności gospodarczej Gminy Dobre Miasto – NIP 739-362-03-05.
1.2. Kontakt ze Sklepem: drogą elektroniczną: biuro@verofurniture.pl, pocztą tradycyjną: 11-040Dobre Miasto ul. Słoneczna 14.
1.3. Podstawa prawna regulaminu – art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
1.4. Sklep Internetowy verofurniture.pl świadczy następujące usługi:
• nieodpłatne przeglądanie bieżącej oferty sklepu;
• nabywanie Produktów znajdujących się w ofercie verofurniture.pl drogą elektroniczną;
• oceniania i wyrażania opinii o Produktach i Usługach oferowanych przez verofurniture.pl i firmę VeroFurniture.
1.5. Oferta Sklepu Internetowego verofurniture.pl skierowana jest do Klientów indywidualnych, będących osobami fizycznymi. Sklep Internetowy nie prowadzi sprzedaży hurtowej.
2. Pojęcia
Verofurniture.pl – sklep internetowy prowadzony przez firmę VeroFurniture Natalia Majewska (w Regulaminie zamiennie jako Sklep Internetowy).
Dane osobowe – dane podane przez Klienta w procesie Rejestracji (imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) oraz dane adresowe niezbędne w toku realizacji zamówienia.
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
Klient – osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, zarejestrowana w Sklepie Internetowym verofurniture.pl
Konto Klienta – część strony internetowej verofurniture.pl, dostępna Klientowi po zalogowaniu, zawierająca dane osobowe Klienta podane w procesie Rejestracji, służąca do składania zamówień oraz przeglądania historii wcześniejszych zamówień i dokonanych płatności, wprowadzania przez Klienta zmian w zakresie danych osobowych.
Produkty – towary oferowane przez verofurniture.pl i VeroFurniture Natalia Majewska, które można zamawiać za pośrednictwem verofurniture.pl zgodnie z aktualnie obowiązującym Regulaminem.
Rejestracja – jednorazowy proces dokonywany przez Klienta w celu założenia Konta Klienta i nadania przypisanego do niego numeru.
Regulamin – aktualnie obowiązujące zasady sprzedaży Produktów w Sklepie Internetowym verofurniture.pl drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
Termin realizacji zamówienia – czas konieczny do skompletowania zamówienia i przekazania go firmie kurierskiej
3. Rejestracja
3.1. W celu zarejestrowania się w Sklepie Internetowym verofurniture.pl Klient jest zobowiązany do:
• wypełnienia formularza rejestracyjnego, w którym podaje imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail oraz ustalone przez siebie hasło;
• zaakceptowania regulaminu Sklepu Internetowego verofurniture.pl;
• wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, niezbędnych do realizacji usług świadczonych przez verofurniture.pl drogą elektroniczną.
3.2. Rejestracja w Sklepie Internetowym verofurniture.pl jest bezpłatna.
3.3. Po zarejestrowaniu Konta Klienta logowanie do Sklepu Internetowego odbywa się przy użyciu danych (adres e-mail i hasło) podanych przez Klienta w procesie rejestracji.
4. Usunięcie Konta Klienta
4.1. Usunięcie Konta Klienta może nastąpić:
W wyniku rezygnacji przez Klienta z Konta Klienta Sklepu Internetowego verofurniture.pl – drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@verofurniture.pl, listownie na adres: VeroFurniture Natalia Majewska11-040 Dobre Miasto ul. Słoneczna 14 i pod numer (48) 502723457/ 501772677. Likwidacja Konta Klienta nastąpi w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji.
W przypadku braku aktywności na Koncie Klienta, konto zostanie usunięte przez verofurniture.pl po upływie roku od ostatniego logowania.
5. Ochrona danych osobowych
5.1. Klient podaje swoje dane osobowe dobrowolnie w procesie Rejestracji.
5.2. Administratorem danych osobowych jest firma VeroFurniture Natalia Majewska.
5.3. Dane osobowe podane przez Klienta w procesie Rejestracji nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom, poza sytuacjami koniecznymi do realizacji zamówienia (np. przekazanie danych adresowych firmie świadczącej usługi kurierskie).
5.4. Dane osobowe Klienta podlegają ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
5.5. Klient posiada prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
5.6. Za podanie nieprawdziwych danych osobowych odpowiedzialność ponosi Klient.
6. Zasady składania zamówień
6.1. Zamówienia Klient może składać przez 7 dni w tygodniu, przez całą dobę. Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy są realizowane od pierwszego dnia roboczego po dniu dokonania zamówienia.
6.2. Do złożenia zamówienia konieczne jest posiadanie Konta Klienta w Sklepie Internetowym verofurniture.pl oraz aktywnego adresu poczty elektronicznej.
6.3. Informacje o Produktach zamieszczone na stronie internetowej projektloft.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
6.4. W celu złożenia zamówienia Klient jest zobowiązany do:
• zalogowania się na Konto Klienta;
• wyboru zamawianych Produktów z oferty dostępnej na stronie internetowej verofurniture.pl
• wyboru sposobu płatności, spośród obowiązujących w Sklepie Internetowym verofurniture.pl (zob. § 8. Formy płatności);
• wyboru sposobu dostawy (zob. § 8. Dostawa) oraz adresu dostawy, a także adresu wystawienia faktury.
6.5. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji następuje poprzez wysłanie specyfikacji zamówienia drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Klienta. Z chwilą wysłania potwierdzenia przez Sklep Internetowy verofurniture.pl, uważa się umowę sprzedaży pomiędzy Sklepem, a Klientem za zawartą.
7. Ceny towarów
7.1. Wszystkie ceny Produktów zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego verofurniture.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT od towarów i usług.
7.2. Podane ceny nie uwzględniają dodatkowych opłat ponoszonych przez klienta (np. kosztów dostawy, ewentualnych opłat celnych).
7.3.Oferta cenowa Produktów w Sklepie Internetowym verofurniture.pl może się różnić od oferty cenowej w sklepach stacjonarnych VeroFurniture.
7.4. Wszystkie ceny Produktów zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego verofurniture.pl są cenami podstawowymi, od których naliczane są ewentualne rabaty związane z promocjami, użytkowaniem Kart Stałego Klienta itp.
7.5. Promocje w Sklepie Internetowym verofurniture.pl nie podlegają łączeniu, o ile nie zostało to zaznaczone w regulaminie promocji.
8. Formy płatności i dostawy
8.1. Sklep Internetowy verofurniture.pl proponuje Klientom następujące formy płatności:
• Tradycyjny przelew bankowy:
VeroFurniture Natalia Majewska
11-040Dobre Miasto, ul. Słoneczna 14
BNP Paribas
90 1600 1462 1853 5729 8000 0001
8.2. Sklep Internetowy verofurniture.pl oferuje odbiór zamówionych Produktów w następujący sposób:
• za pośrednictwem firm kurierskich.
8.3. W przypadku wybranych Produktów, Sklep Internetowy verofurniture.pl zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych form płatności lub sposobów dostawy dla złożonego zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany na stronie internetowej Produktu.
8.4. Sklep Internetowy verofurniture.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie lub niedostarczenie towaru spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
8.5 Kurier dostarcza przesyłkę pod wskazany adres, nie ma obowiązku wnoszenia mebli do mieszkania Klienta.
9. Realizacja zamówienia
9.1. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność określonego w zamówieniu Produktu.
W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia Sklep Internetowy verofurniture.pl informuje Klienta o stanie zamówienia drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie Rejestracji. Do Klienta należy decyzja o sposobie jego realizacji – wysłanie dostępnych Produktów lub rezygnacja z całego zamówienia. W sytuacji braku podjęcia decyzji przez Klienta zamówienie zostaje automatycznie anulowane po 7 (siedmiu) dniach od daty wysłania informacji przez Sklep Internetowy verofurniture.pl
W przypadku braku możliwości realizacji całego zamówienia Sklep Internetowy verofurniture.pl informuje Klienta o zaistniałej sytuacji drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie Rejestracji. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa powyżej, Sklep Internetowy zwróci niezwłocznie wpłacone pieniądze.
9.2. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje:
• dla transakcji bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą lub przelewem) – z chwilą wpłynięcia kwoty zamówienia na rachunek bankowy VeroFurniture.
• dla transakcji gotówkowych (odbiór osobisty, przesyłka za pobraniem) – z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez verofurniture.pl (zob. § 6, ust. 6.5).
9.3. Termin realizacji zamówienia następuje do 21 dni roboczych od chwili potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez verofurniture.pl
9.4. W przypadku wybranych Produktów, Sklep Internetowy verofurniture.pl zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia, o czym Klient zostanie poinformowany na stronie internetowej Produktu lub odrębną informacją wysłaną drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta w toku Rejestracji.
9.5. W realizacji zamówienia wiążące są zapisy Regulaminu obowiązujące w dniu złożenia zamówienia.
10. Prawo do odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Klient posiada prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia odbioru zamówionego towaru.
Odstąpienia od umowy Klient dokonuje poprzez złożenie Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zgodnie ze wzorem formularza (do pobrania w zakładce „Zwroty i reklamacje”) drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@verofurniture.pl
Klient decydujący się na odstąpienie od umowy jest zobowiązany do zwrotu zamówionego towaru w terminie do 14 (czternastu) dni od daty złożenia oświadczenia na adres: VeroFurniture Natalia Majewska, 11-040 Dobre Miasto ul. Słoneczna 14 wraz z dowodem zakupu.
Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym oraz kompletny. Nie dotyczy to sytuacji, gdy zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Klient powinien postępować z Produktem mając na uwadze ewentualność jego późniejszego zwrotu. Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu, będące następstwem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, ponosi Klient.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zamówionego towaru (opłata za przesłanie lub dowóz towaru). Sklep Internetowy verofurniture.pl nie przyjmuje zwrotu w formie przesyłki za pobraniem.
Sklep Internetowy verofurniture.pl dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar w ciągu 14 (czternastu) dni od daty otrzymana przesyłki, na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego.
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie (spoza oferowanej przez nas możliwości personalizacji produktów) Klienta nie podlegają zwrotowi.
11. Reklamacje
11.1. W przypadku wystąpienia wad zamówionego towaru Klientowi przysługuje prawo do reklamacji wadliwego towaru w okresie 2 (dwóch) lat od daty zakupu.
11.2. Reklamacji można dokonać za pośrednictwem formularza (do pobrania w zakładce „Zwroty i reklamacje”) drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@verofurniture.pl
11.3. Sklep Internetowy verofurniture.pl rozpatrzy reklamację w ciągu 14 (czternastu) dni roboczych od daty jej otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym toku postępowania w wiadomości wysłanej drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Klienta w toku Rejestracji.
11.4. W sytuacji uznania reklamacji Sklep Internetowy projektloft.pl wymieni towar na nowy. Jeśli nie będzie to możliwe (towar niedostępny) zaproponuje inny towar o tej samej wartości lub zwróci należność na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego.
11.5. Sklep Internetowy projektloft.pl nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady zamówionych towarów, jeżeli Klient został poinformowany o wadzie towaru przed zawarciem umowy sprzedaży. Opis wady towaru każdorazowo jest wskazany na stronie internetowej Produktu.
12. Postanowienia końcowe
12.1. W sprawach nieuwzględnionych w powyższym Regulaminie są stosowane przepisy prawa polskiego.
12.2. Regulamin obowiązuje od dnia 1września 2021 r.
12.3.projektloft.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w Regulaminie. O planowanych zmianach regulaminu Klient zostanie powiadomiony drogą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w procesie Rejestracji.
12.4. Zmiany Regulaminu obowiązują z dniem opublikowania ich na stronie